.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افتتاح 33 پروژه جدید در نکا
فرماندار نکا گفت: ۳۳ پروژه با اعتبار ۱۳۱ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود که با افتتاح این‌پروژه‌ها شاهد توسعه مناسبی در بخش‌های مختلف خواهیم بود.

 

۳۳  پروژه با اعتبار ۱۳۱ میلیارد تومانی در هفته دولت نکا افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

 

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، عبدالرضا بابایی در نشست خبری با خبرنگاران شهیدان رجایی و باهنر را الگوی به تمام‌معنای علم و عمل دانست و اظهار کرد: توجه به ویژگی‌های شاخص این شهدا در کار و امور اداری باید مورد توجه همگان باشد.



وی افزود: در پروژه های هفته دولت امسال ۳۳ پروژه شهرستانی نکا شامل ۳۰ طرح افتتاحی و ۳ کلنگ‌زنی با اعتبار ۱۳۱ میلیارد تومان  افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود که با اهتمام و تلاش همه مدیران و کارکنان و همراهی مردم اجرایی شده است.



فرماندار نکا با اشاره به پایان گازرسانی روستاهای شهرستان نکا خاطر نشان کرد: افتتاحیه گازرسانی به ۲۴ روسی منطقه هزارجریب نکا از بزرگترین پروژه‌های هفته دولت امسال است که مردم روستاهای مختلف با اعتبار ۳۵ میلیارد تومان از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.

 

بابایی با اشاره به طرح‌ها و پروژه‌های مختلف گفت: در بخش کشاورزی بیش از ۳۸ میلیارد تومان طرح افتتاح می‌شود که  افتتاح گلخانه کوهسارکنده،  افتتاح  مرغ گوشتی و شالیکوبی اومال از پروژه‌های جهاد کشاورزی است.

فرماندار نکا با اشاره  به افتتاح بیش از ۸ میلیارد تومانی پروژه‌های در بخش منابع آبی نکا یادآور شد: خشکسالی و کمبود آب یکی از مشکلات عدیده شرق مازندران است که با افتتاح مجتمع آبرسانی سوته خیل و ملاخیل، سردهنه سیدخیل بخشی از مشکلات مرتفع می‌شود.



وی همچنین طرح‌های افتتاحیه در بخش مخابرات را بیش از ۴ میلیارد تومان، طرح‌های راه را با بیش از ۶ میلیارد تومان اعتبار شامل آسفالت لاکتراش و روکش راه هزارجریب  عنوان کرد و گفت: در راه شهرستان نکا از لحاظ شاخص راه دارای عقب‌ماندگی هستیم که دغدغه مردم و استاندار هم راه بود که برخی انجام و برخی در حال پیگیری است.



فرماندار نکا افزود: در بخش سلامت اورژانس ۱۱۵  ابچین با اعتبار ۳۳۰ میلیون و آمبولانس بااعتبار ۴ میلیارد تومان در هزارجریب مستقر شده است تا خدمات مناسبی را به مردم‌منطقه ارائه کند.



وی  طرح هادی روستای سه کیله  با اعتبار ۱.۵ میلیارد تومانی و پایش تصویری نودهک با اعتبار ۱ میلیارد تومان را از دیگر طرح‌های افتتاحیه هفته دولت در توسعه روستایی دانست و اظهار کرد: طرح‌های زیست محیطی با اعتبار ۵ میلیارد تومان در شهرک صنعتی و شرکت حلاوت و رهاسان و بهره‌برداری از طرح توزیع برق با اعتبار یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان هم از دیگر طرح‌های هفته دولت است.



فرماندار نکا افزود: طرح‌های کمیته امداد امام خمینی با یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار بهره بهزیستی با ۳۳۰ میلیون تومان اعتبار هم طرح‌های مناسبی در بخش اشتغال و کارآفرینی است که در بخش صنعت و اشتغال هم افتتاح شرکت ابزار توس با ۱۷ میلیارد تومان اعتبار و ۲۶ نفر اشتغالزایی به بهره‌برداری می‌رسد.



بابایی گفت:کلنگ‌زنی میدان امام رضا(ع)  در سه راه سیمان به همت شهرداری نکا با ۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار، کلنگ‌زنی مدرسه  ۳ کلاسه چمان با مشارکت خیران و با اعتبار ۱.۵ میلیارد تومانی و همچنین مرمت آب بندان روستای شهاب‌الدین با یک میلیارد تومان اعتبار از طرح‌های کلنگ‌زنی در هفته دولت شهرستان نکاست.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.071 seconds.